diensten diensten
Niet alleen op zondag
Naast de zondagse eredienst komen we ook op andere dagen en tijdstippen samen zoals Witte Donderdag, Goede Vrijdag, Stille Zaterdag, Hemelvaartsdag, Dankdag, Kerstavond, Eerste Kerstdag en Oudjaarsavond.

De exacte data en tijdstippen vindt u in de agenda, Kerkleven en in de papieren versie van het kwartaalblad De Engelenbak.

Verschillende diensten
Diensten met medewerking van o.a. de kinderkerk, jeugd, de basisscholen, de ZWO-werkgroep en de Raad van Kerken worden thematisch voorbereid met en door de groepen zelf. Deze speciale diensten vindt u in de agenda.

De cantorij maar ook andere koren of musici verlenen soms medewerking aan diensten.

Heilig Avondmaal
Op minstens vier zondagen per jaar en op Witte Donderdag vieren wij een Dienst van Tafel, door het delen van brood en wijn. Ons avondmaal is open: gasten en ook kinderen worden van harte uitgenodigd deel te nemen. De geloofsbelijdenis is een belangrijk element van de Avondmaalsviering.

Pasen kerkdienst m.m.v. de cantorij
datum en tijdstip 31-03-2024 om 10:00 uur

datum en tijdstip 07-04-2024 om 10:00